Subject: FW: Palun minu nimele
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 14:41:03 +0200

From: Indrek Sild <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Friday, November 8, 2024 8:38 AM
To: Tiit Harjak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kuuste 110kV alajaama renoveerimise ehitusluba

Tere!

Masti teema saame suure tõenäosusega lahendatud. Muudame hoone jms
asukohta ja nihutame masti teest kaugemale.

Tee ehitamine enne tööde algust on aga väga problemaatiline.

Lisaks ei tundu põhjendatud. Pigem teeme enne ehitustöö valmis.

Täna toimuvad  sellelsamal kinnistul Elektrilevi analoogsed ehitustööd
kasutades sama sissesõiduteed.

Parimat

Indrek Sild

Projektijuht | Project Manager

+372 509 1486

+372 715 1512

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.

From: Indrek Sild
Sent: Wednesday, November 6, 2024 5:47 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kuuste 110kV alajaama renoveerimise ehitusluba

Tere!

Edastan juhtuks olnud kooskõlastuse.

Alternatiivse lahendusena saame olemasoleva betoonmasti ka vahetamata
jätta ja tulevikus avarii korras vahetada.

Uus oleks aga tunduvalt turvalisem.

Tegelikult ei kujuta uus masti maanteele mingit ohtu. Ei kujuta ette,
kuidas see teele kukkuda võiks. Samuti ei tea varasemast ühtegi sellist
juhtumit.

Mastile otsa sõitmine on ka päris keeruline. Igatahes tunduvalt
ebatõenäolisem kui teeäärsetele valgustusmastidele jms.

P.6 tundub väga karm. Kasutame ka täna sissesõiduteed. Kavandatav
rekonstrueerimine ei suurenda märkimisväärselt mainitud tee

kasutamist. Kõige suurem koormus tekib trafo asendamisega, millist aga
kavandatavate töödega seoses plaanis ei ole.

Võime jätta alles ka olemasoleva tee. Soovime töödega(masti vahetus)
alustada veebruaris 2025. Teed rekonstrueerida

saame mitte enne asfalditehaste töö alustamist.

Kas on mingeid variante?

Lugupidamisega

Indrek Sild

Projektijuht | Project Manager

+372 509 1486

+372 715 1512

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 5, 2024 3:39 PM
To: Indrek Sild <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kuuste 110kV alajaama renoveerimise ehitusluba

Tähelepanu! Kiri on saadetud väljastpoolt Eleringi. Enne linkide ja
manuste avamist veendu saatja õigsuses!

Tere, Indrek!

Ehitusprojekti ehitusloa saamise  kiirendamiseks saadan mõned märkused e –
kirjaga.

1.	Transpordiamet ei kooskõlasta antud ehitusloa taotlust,
digiallkirjastatud  kiri manuses.
2.	Elektrilevi kooskõlastab projekti tingimustega. Palun võimalusel
kooskõlastada Elektrileviga  projekti  läbi nende keskkonna ja ehitusloa
taotluse juurde esitatakse Elektrilevi  kooskõlastus. Antud infot sai
taotleja esindajale/projekteerijale  minu poolt telefonis öeldud ca
25.10.2024

Elektrilevi kooskõlastus ehitisregistris.

„  Kooskõlastatud ehitusloa saamiseks.

Enne kaevetöödega alustamist saata projekt kooskõlastamisele. Tööde
tsoonis asuvad Elektrilevi OÜ maakaablid.

Vastavalt Ehitusseadustiku §70 lõige 2 punkt 1 on elektripaigaldise
kaitsevööndis keelatud ohustada ehitist või selle korrakohast kasutamist.

Projekt on võimalik esitada läbi Elektrilevi OÜ kodulehe:
https://www.elektrilevi.ee/et/teenused/projektide-kooskolastamine  „

Elektrilevi  kooskõlastust peaks minu teada taotleja/projekteerija
ehitisregistris nägema.

3.	Kastre vald  hetkel ei saa antud ehitusloa taotlust kooskõlastada.
Arvestage, et erinevatel kooskõlastuse andjatel mõned  päevad aega
märkuseid esitada ja märkuseid võib lisanduda.

PS! Ehitusloa menetlus käib ehitisregistri kaudu, kuid anname võimalikult
kiiresti teada probleemidest, mis takistavad ehitusloa väljastamist.

Lugupidamisega,

Kalver Künnapuu

Ehitusspetsialist

Kastre vald

+372 5306 3223

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Indrek Sild [mailto:[email-masked]]
Sent: Thursday, October 31, 2024 9:37 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Subject: Kuuste 110kV alajaama renoveerimise ehitusluba

Tere!

Elering AS soovib renoveerida Kuuste 110kV alajaama.

Oleme korraldanud hanke ja sõlminud ehituslepingu.

Ehitusloa taotlus esitati 08.10.2024, menetlusse võeti alles 25.10.2024.
Mingitest probleemidest taotlusega seoses meid ei teavitatud.

Millal ehitusluba väljastatakse?

Lugupidamisega

Indrek Sild

Projektijuht | Project Manager

+372 509 1486

+372 715 1512

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.